Get Rea! - Again

I think you guys want to comment?

Comments

Jayaxe said…
You didn't look fat as you said you might but i must say you looked a bit nervous? ..hehe..

Ok lah, I understand that it's not easy to talk when there are so many people focusing on you =)
whinyyyyeeee said…
ahhh yah, it kinda inspired me to blog more. But i think you just got damn bloody little airtime in the show, they shoulda plastered your face all over the place and the whole damn show should revolve around you........

and how come people like Mr.Brown isn't on it?
shikyoh said…
Well....was expecting you to have more outrageous comment on National TV...maybe the question ask was too mild.
nadnut said…
woo hoo. caught ur episode. u dun look fat at all!

i think the episode went well. u looked calm =)

lol. after catching the episode, my mum asked me whether i have a blog.

god! i cringe at the thought that she may stumble on my blog!
Xiaxue said…
Mr Brown is in Melbourne!

I just saw the taped version and I think the green tee guy is extremely deluded. Bah!

My teeth looks like shit.

Regarding outrageous answers ... IT IS CNA! tsk tsk.
vyniker said…
You speak very well. Surprisingly.
CaseyD said…
tot u did pretty well, alot better if i was there, but ur ability to connect to e audience is not there, ur command of spoken english lags behind ur written skills. Hence there's a disparity in expectation. Find ways to polish it, join some toastmaster club...in a few yrs time, maybe i get to see u again in ur version of "get real", definately something to look fwd to.

Best,
C.D
wtf said…
Ur teeth! Many gaps! Time for some braces yah! If germs were to cross from tooth to tooth, I'm sure they would fall into the abyss of your molars! haha! :|
thepattycakes said…
ehh. hi. i think u could have presented urself better. haha was expecting u to speak fluent english. haha. but it's not a crime not to anyways. [x i think they should have given u more of their time instead of that green tee shirt guy. lol it's his problem that he wallows in self-pity. tsk tsk. lol
maunderingmess said…
#1 The kind of questions they asked were SO Boring.. I mean, yes, it's CNA and all, but it doesn't mean that it has to be all totally serious and stuff.

#2 I expected your voice to sound nicer though. Not that it didn't sound nice, but it was rather unexpected.

#3About the speaking thing. It doesn't matter whether you can speak good English or not, but if you put your point across, then it's fine.

-However, I have to say your online persona was very different from your tv persona. I guess it's CNA after all?

#4 WHY DID THEY INTERVIEW THIS NOBODY WITH A GREEN TEE? He totally got the idea of blogging wrong! Blogs are compared to diaries, but does it mean I let people read my diary? I didn't think I put my pt across, but what I mean to say is, blogging isn't about letting people read and care for you-reality check- everyone for him/herself. It's about writing and expressing yourself, and that's all that matters.

Sorry if I flooded this comments thing. I still think you were great at the interview though. You rock! =))
Sammy said…
saturday what time?
Anonymous said…
I gotta agree that the CNA questions were so boring! I think more provocative questions would have brought out the more vivacious side of you ;)

Other thoughts:
1) The green tee guy sucked.

2) You have a damn hip and happening mum!
mcafar said…
i thought u had too much make up on.
Yunli said…
you seem to put too much make up? but all in all, its mighty good.
ah_mah said…
Oh pls.. why did they ever ever wanted to interview the green guy at ALL??? Blogs are blogs. Who said blogs can help u clear misunderstandings or let u tell the person u dun like him and wanted him to improve???

There are blogging-gods (like XX), BUT Blogs are not GOD. They cannot do everything you would like them to do. HOpe this whiney-green-guy-whining-on-national-tv-at-primetime understand this point. HA.
Sarah said…
You have a nice room. I think your mother is cool. She speaks well. I guess many of us speak like how you do with our friends, but somehow, lahs and lors don't come out right on TV.
tube said…
oops i missed it. =P
BigRabbit said…
Yes, You look slightly fat, you teeth reminded me of JAWS but you look pretty SHU NU to me.
Comeon! TELL US THE TRUTH! There is a SHU NU in you that need to come out!

:D
- said…
i ddidnt caught it :X u said..830pm in e morning o.0 sat wad time repeat?
FeO said…
xiaxue~ firstly i think it was quite cool seeing u on tv.. i actually set my alarm to go off 5 mins before so i wouldnt forget and miss it (like i did previously) anyways yups, im gonna repeat some points here, you dun look fat (that football tee looks good on u), u haf a cool mum, they shud have devoted the entire timeslot to u(!!!), u sounded really nervous and somehow yr voice didn't match the online XX. (i dunno how i was expecting u to sound but u just sounded.. different.) hee. u rock, xiaxue! hope to see more of u in the future~*
Pebbles said…
hey! hehe, why everyone tell you you're not fat? you thot that you were fat meh? you're not fat what! hehe, oops i became another one of everyone. anyway, apart from your lower teeth(which doesn't show when u smile for photos), u're pretty lor! hehe. stay pink!
viv said…
your mom seems really cool. I think she raised you right. =]
viv said…
your mom seems really cool. I think she raised you right. =]
anti-xx said…
i must admit you have a flair for writing but you dont seem to portray it in your speech. and whats this with people telling you you're not fat. you are fat! dammit you guys must be blind. stop trying to console her. she needs to get out and work out her damn ass. and stop slamming the guy in green. the reason why they allowed him more airtime than your beloved xx is simply because he's much more pleasant to look at, period. freaking bootlickers, get a life.
Michelle said…
Some kinda anti-climatic individual outrant~?
Judging by the nick "anti-xx", i suppose one bears a private grudge against xx...
Why spend 1/2 hr watching Get Rea! & then proceed to lambast everybody here then? *Chuckles*

So there.

Anyway, nice effort Xx; i found yesterday's episode to be slightly dull though~
melody.. said…
gal u need to see a dentist =)
This comment has been removed by a blog administrator.
阿顺 said…
To appear on national TV requires some courage. Yanyan, I think you did pretty well. Happy writing :)
Xiaxue said…
Yeah my lower set of teeth is horrendous! Ha ha ...

I would kindly beg to differ for the fat part though. I maintain I am not fat. =) Compared to say ... a cow.

Hey you jaw girl, wtf, and anti-xx, wanna be contributors to my spoof where you can hurl abuse at me anytime you want? My spoof is getting stagnant. =(
Hey, any chance that you will put up an MPEG of your interview in the Media Centre?

Some of us dun have Channel News Asia on our cable (or satellite) systems...
maunderingmess said…
I think the guy in the green tee is ugly. Honestly.
calm one said…
and some others of us don't even have TVs!
You think they got the XX vcd version in JB yet?

lifeatngeeann.blogspot.com
Kelvin said…
I still think u looked kinda fat. I blame it on TV; adds pounds to anyone.
I could see that u had to switch on the fan in the room during the interview. Hot day without air-con right :D
dawnsquirl said…
hey! not all XX fans are from Singapore, and they didn't get to watch the show :(
Anonymous said…
anti-xx = Green Tee Guy on TV

Mystery solved :D!!
Watch the World said…
HEY I THOUGHT LIKE SINCE THE INTERVIEW BY CNA KINDA SUCK AND BORING WHY DONT WE HAVE SOME WENDISM FANS TO INERVIEW U SOMETIME? ^_^
gwen said…
mymy..you're so full of yourself and you're UGLY.how ironic.
C said…
you make up looked like eileen did it for you!! same colours on all right? unless i remembered wrongly.
carrie said…
MYMY, thegoddess.. what about YOU'RE so full of yourself?! like, hello?? the goddess?!??! wait ah i go puke. okay im back. now i can finish my ranting then i'll go puke again. so YOU think you're very pretty lah. she IS pretty.. whether you like it or not. so there. i didnt catch the show(i'm overseas.. i very can) but i think your blog is bloody amazing! ha a little too crude for my absolute liking.. but interesting nonetheless. who'd have thought a blog(and talent, obviously) would have brought you thus far eh? but yeeaah you keep it up and ignore pootheads who say nasty things! haha! :D
Xiaxue said…
Bubblemunche: GOOD ONE! =)

Thegoddess: Hey you are pretty!

Your pic?That, of course, gives you the rights to say everyone else is ugly. =)

Since you are such a kind-hearted and pleasant girl, I prayed to Buddha to give you one more of your nice nose your next life to compliment your already resplendant looks, maybe somewhere around your ear area. I think your boyfriend would like nuzzling it - or it nuzzling him. Ha Ha Ha.

Meanwhile, I have a deal to cut with you!

I have a gmail account at "thegoddess@gmail.com" and naturally, it is REALLY kickass. It's a form of reward from Blogger for being such a kickass blogger. =)

You wanna buy it from me? I think Lewis wouldn't mind paying for you since you are ... so preeeetty!

Anyway, wana make friends? I cannot wait to have more pretty friends, since my friends are all fugly like shit - like myself. =( Maybe some of your prettiness can rub off me.
Bel said…
i think this may seem irrelevant but watever eh. so... xx n je rule! ;p were u w yr gang at clementi Macs last wed? =) rock on, babe!
cpt. underpants said…
hahaha.


what photoshop-ing?

i must say you don't need any of that photoshop things to make you look good. retainers would work wonders on you though. =]

only catched the last sentence you said. but that's ok, i guess. watched the channel i (was it channel i???hmm) thing you did last month (or was it the month before).

the green shirt guy isn't exactly appealing to many people in terms of looks etc. but that doesn't mean he's a fcuktard, mean-ass, retard or whatever. (:

man, i'm sleepy.


zZZZzzZZZzzzz
starkops said…
hmm. i missed it too. had school... ~_^

xiaxue, u haf no idea wad time "get real" is repeated on saturdae? u din reply...when many ppl asked..
Jayaxe said…
For the 'flamers' around here,

I do not understand at all why you like giving destructive comments around here and what you can gain from it. Please enlighten me!

This shows that you are truly childish and extremely jealous of the fact that your handsome/pretty face is not being shown on TV. Losers.
gwen said…
my bad,i mistook you for someone else.sorry.
Anonymous said…
Jayaxe: Concur ;)

I'm sick of flamers because they are the sick reason why we blodgers can't leave comments here anymore. I hope they will wake up one day and realise that Wendy reigns and set the rules for this blog, period ;)
Xiaxue said…
Thegoddess: Yeah riiiiiight ... of course. I believe that is a thoroughly easy mistake to make, with my face plastered all over the blog. You are just afraid I embarrass you right?

Not to worry - 1) As I said I would (try not) to use the blog to defame anyone. 2) You are hardly interesting enough to be worth a blog entry.

^star^: I don't know leh! Don't watch la, I got ugly teeth. ha ha!
carrie said…
ha. i detect a note of panic in your last post, thegoddess. and please lah STOP calling yourself that. CAN DIE. YOU arent exactly ravishing yourself. reminds me of those people who go prancing around screaming, 'ooh im a princess im a baby princess!' gaaaah. you put us girls to shame.
Gum said…
Ok here's the deal.

Go to www.channelnewsasia.com, there will be archive of Get Rea!

Go download real player and get the 14 days Real Pass free. Watch or download the clips.

Terminate the subscription when the trial ends.
niteangel said…
hello xiaxue! i just must post n tell u how much U ROCK!! if u get too many of these then u can just ignore the rest... :)

firstime i read ur blog i thought waahh.. who is this girl?? so rude.. n think she damn pretty n damn great. eeyerrr (heh!) but then i ask myself, how come i m still reading ur blog? ur writing style is very interesting, n ur life is too!

keep it up n stay cool!!
Anonymous said…
I didn't watch the program, but basically I still support xiaxue :)

chanced by a blogger from my school who seem to be unsatisfied about everything.. http://beautifuk.blogspot.com she don't seem to be satisfied with the Get Real! program..
Unknown said…
i thought you sounded a tad too serious, your online wits sound more "you" ;)
starkops said…
hey, i managed to catch "get real". Saw the part when your mum came in to talk. I love ur mum! So hip and reminds mi of a friend instead of a mum. When's she starting a blog? hehez..

p.s. ur teeth are okie. it's impossible for everyone to haf perfect teeth. *winkz*
BenL said…
hey hun,

so nice to read about ya since i've been sweating it out in the tekong jungles, glad to see all the quirky things still happen to ya.

will arrange mj session one day lar, weekends are rare to gather kakis

cheerio,
ben
zihwye said…
You made sense in the episode?? -laughs- yah it was very sensible and not crappy or anything... And you didn't look fat. Gd job.
fatkoala said…
hello,xiaxue!
i didn't get to watch the show,because i'm here in malacca.anyone know where i can download the episode or something?and xiaxue,you don't look fat at all ^-^ maybe you're just chubby like me.who would want to be stick skinny anyway =)

and yea,about the beautifuk blog mentioned above[sorry i forgot to look up who mentioned it],i remembered your entry about the blog.i went over to the blog some times ago,and it was obvious she[or is it he?]is so envious of your infamous blog..tee heee.

keep on blogging,xx!
cpt. underpants said…
hahahahaah


check this out:


http://www.stevenlim.net


make sure your family members aren't behind you. (:

no. it ain't porn

Popular posts from this blog

Raeesah Khan, GE 2020, and being labeled a Racist

The Big Gushcloud Exposé

I Photoshop A Hater